Geen vaarwel, maar tot ziens! - Reisverslag uit Thika, Kenia van karen blaauw. - WaarBenJij.nu Geen vaarwel, maar tot ziens! - Reisverslag uit Thika, Kenia van karen blaauw. - WaarBenJij.nu

Geen vaarwel, maar tot ziens!

Blijf op de hoogte en volg karen

18 Oktober 2019 | Kenia, Thika


De laatste 2 dagen zijn ingegaan en dat betekend afscheid nemen.
We hadden nog afgesproken met de oud-huismoeder Ann om daar langs te gaan.
We lopen naar haar huis en het is super fijn om haar weer te zien, we kletsen wat en daarna is het echt tijd om afscheid te nemen.
Goodbye lieve Ann, het was heel fijn om je weer te zien en te knuffelen.
De rest van de dag blijven we in shade, relaxen en wachten tot de kids terug komen.
Voor de laatste keer Ugali eten.
’s avonds voor de laatste keer met Jackson op de bank hangen.
De kinderen ouwehoeren nog wat als we naar boven gaan en er ontstaat een water gevecht met Remco en Irene en Sharon, te lachwekkend.
Oja, wetende dat we de hele week nog steeds geen water hebben om echt te kunnen douchen is dit wel verspilling, maar ach alles voor blije gezichten.

Vrijdag is het echt zo ver om in te pakken, we wilden met de kids naar school lopen maar het regende flink, dan maar gewoon uitzwaaien.
Voor het laatst naar Thika town om een heerlijke samosa te eten.
En dan is het ook echt tijd om afscheid te nemen van Ben, hij vraagt direct wanneer we weer komen, hopelijk snel weer!
Daarna voor het laatst even ‘douchen’ en de spullen echt inpakken, en dan de kids gedag zeggen.
Sharon houd me de hele tijd vast want ik mag niet naar nederland ik moet hier blijven.
En cliff heeft stiekem mijn tas gepakt zodat ik blijf.
Alle kids doen een woordje, en ook wij moeten iets vertellen en daarna nog Lizz en Naftali.
Wat een mooie en lieve woorden van Naftali.
Met natte oogjes nog een laatste knuffel en dan echt gaan!

Goodbye allerliefste kinderen, geweldige Kenia en alle lieve mensen hier.
Afscheid nemen doe ik niet, want ik weet zeker dat ik terug kom!

Lieve Marley en Remco bedankt voor deze geweldige 3 weken, Super leuk om jullie zo enthousiast te zien en om jullie een kleine beetje te mogen besmetten met mijn Afrika virus.

  • 18 Oktober 2019 - 21:56

    Irma:

    Lieve alledrie, ik heb genoten van jullie belevenissen. Zal de komende dagen nog wel meer horen en dan lekker de honderden foto's bekijken en ook een beetje herbeleven. Ik wens jullie een goeie veilige vlucht en we zien elkaar morgen(Vroeg) op Schiphol. Liefs voor allemaal, dikke kus. Liefs mama.

  • 18 Oktober 2019 - 22:12

    Cecilia Ten Harve :

    Ben zo blij dat jullie weer terug komen, maar dat is puur voor mezelf

  • 18 Oktober 2019 - 22:14

    Cecilia :

    Oké halve bericht wordt niet geplaatst....?? Maar de rest van mijn berichtje
    .

    Haha hele fijne reis terug en wacht met smart op jullie op Schiphol, heel benieuwd naar jullie verhalen en of ze besmet zijn met jouw virus Karin?

  • 18 Oktober 2019 - 22:39

    Riet Beumer:

    Lieve Karen, met tranen in mijn ogen lees ik je verslag weer. Elke keer ontroert het me om te lezen hoe geweldig jij het daar hebt (nu samen met Marlies en Remco) en de kinderen reageren op jullie grappen.
    Aan alles war je weer hebt meegemaakt denk ik dat je echt verslaafd ben aan Kenia en zeker een keer ( of twee, drie, vier) weer teruggaat. Knap hoor. Ik wens jullie een heel goede terugvlucht en ben heel erg benieuwd naar je foto's.

  • 18 Oktober 2019 - 22:59

    Bertus:

    Hoi bijna ex kenia gangers,
    Heerlijk om de verslagen te lezen, als ik die lees waan ik mijzelf weer in Kenia.
    Ik denk ook wel dat jij Karen er weer een keer naar toe, maar voorlopig kom je gelukkig weer thuis.
    Voor nu een fijne vlucht en tot morgen.
    xxx pappa


  • 19 Oktober 2019 - 02:04

    Agnes Van Dijk :

    Lieve Katie, je laatste emotionele verslag. Ik hou t weer niet droog. Voel met je mee, het afscheid

  • 19 Oktober 2019 - 02:08

    Agnes Van Dijk :

    Weer mn verhaal maar voor nog niet de helft geplaatst. Pfffff...weet niet wat het is. Maar ik laat t hier bij. Fijn dat je er morgen weer bent. Veilige thuis reis en tot gauw. Heel veel liefs, dikke kus, Aggie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Thika

shade for children


Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2019

Geen vaarwel, maar tot ziens!

16 Oktober 2019

Famous Muzungu Karen.

14 Oktober 2019

Funny Pants

08 Oktober 2019

Bijzondere mensen, Bijzondere verhalen

07 Oktober 2019

Muzungu
karen

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1845
Totaal aantal bezoekers 22749

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 03 December 2014

shade for children

Landen bezocht: