aftellen is begonnen, spanning stijgt - Reisverslag uit Kasarani, Kenia van karen blaauw. - WaarBenJij.nu aftellen is begonnen, spanning stijgt - Reisverslag uit Kasarani, Kenia van karen blaauw. - WaarBenJij.nu

aftellen is begonnen, spanning stijgt

Blijf op de hoogte en volg karen

17 Juli 2016 | Kenia, Kasarani

ze zeggen altijd: je doet dit maar 1 keer in je leven, maar mijn heimwee is te groot en dus weer back to kenya!

Nu ik weet wat mij te wachten staat is de spanning alleen maar groter,
misschien valt de tweede keer wel heel erg tegen?

zoveel dingen waar ik nu weer heen wil, die ik mijn ouders wil laten zien, hebben we wel genoeg aan 3 weken?
alle projecten bezoeken, alle leuke uitjes, met de kids spelen en vooral heel veel knuffelen!
de slums weer in, ooh wat ik kijk hier naar uit!

de eerste koffer zit al propvol, met kleding en speelgoed, wel handig dat ik weet hoe het gaat, hoe méér ik nu weer mee wil en kan nemen.
en mijn eigen spullen, tsjaa de kids gaan voor.

de tijd vliegt, toen we de ticket gingen boeken, leek het nog zo lang te duren en nu is het al bijna zover!
lijstjes lijstjes lijstjes, hopelijk niks vergeten!

Het visum is binnen, de eerste malaria pil is geslikt dus het is nu echt aftellen.
om precies te zijn nog 19 dagen!
maar stiekem kan ik eigenlijk niet wachten!

  • 17 Juli 2016 - 13:20

    Riet Beumer:

    Hoi Karen. Leuk dat je weer bent begonnen met een verslag te schrijven en spannend dat ik deze ook mag/kan lezen. Zo kan ik ook een beetje mee genieten van jullie reis.
    Veel succes met de voorbereidingen en inpakken van alle dingetjes voor "jouw" kids

  • 17 Juli 2016 - 13:36

    Liesbeth:

    Hoi karen .ik ga je /jullie ook zeker weer volgen ! Veel succes met de voorbereidingen.

  • 17 Juli 2016 - 14:12

    Agnes Van Dijk:

    Lieve Katie,

    Ik hoop dat jullie drietjes de reis van jullie dromen kunnen en mogen beleven zonder zorgen. Dat ze je in Kenia met open armen ontvangen is zeker. Super dat we op deze manier weer al jullie avonturen kunnen volgen. Geniet nog maar even van de voorpret! Liefs Aggie

  • 17 Juli 2016 - 15:36

    Dina:

    Tja wat zal ik zeggen... Je weet dat het verslavend is he en dat dus van vaker gaan de heimwee niet minder wordt...
    Maar ik weet gewoon dat jullie het weer anders maar toch geweldig zullen hebben. Bijzonder zo met z'n drieen. Ik zou wel een muisje willem zijn :-)

  • 17 Juli 2016 - 16:29

    Irma:

    Lieve Ka,
    Met gemengde gevoelens verheug ook ik mij. Wat bijzonder dat we dit met jou gaan doen. Wat zullen wij daar aantreffen. Veel foto's en ontelbare verhalen hebben we al van jou meegekregen. Zal ik mij er net zo thuis voelen als jij? Vinden ze mij wel leuk? Is mijn school Engels (heel lang geleden) wel toereikend? Kortom, een vakantie die anders zal worden dan onze vorige tripjes. Ik ben blij dat we met een goeie gids mee mogen. Denk dat ik dit avontuur niet alleen had aangedurfd. Super spannend, maar ook een beetje eng. We gaan er hopelijk een fijne tijd van maken.

  • 27 Juli 2016 - 09:08

    Bertus:

    lieve Ka,

    ook ik vind het spannend, alles zien waar jij zoveel verhalen over verteld hebt.
    aan de koffers te zien die boven staan zal het een heel gesleep worden, maar denk ook dat ze in Kenia heel blij zullen zijn met al die spullen die wij mee gaan nemen.
    wij gaan er een mooie tijd van maken, en misschien worden je moeder en ik ook besmet met het Kenia virus.
    nog 10 dagen en dan is het zover.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kasarani

shade for children


Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2019

Geen vaarwel, maar tot ziens!

16 Oktober 2019

Famous Muzungu Karen.

14 Oktober 2019

Funny Pants

08 Oktober 2019

Bijzondere mensen, Bijzondere verhalen

07 Oktober 2019

Muzungu
karen

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 672
Totaal aantal bezoekers 22764

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 03 December 2014

shade for children

Landen bezocht: