Nog 68 dagen! - Reisverslag uit Thika, Kenia van karen blaauw. - WaarBenJij.nu Nog 68 dagen! - Reisverslag uit Thika, Kenia van karen blaauw. - WaarBenJij.nu

Nog 68 dagen!

Blijf op de hoogte en volg karen

22 Juli 2019 | Kenia, Thika

2015 ging ik in mijn eentje het avontuur aan, mijn droom achterna.
Een jaar later vanwege flinke heimwee terug, samen met mijn ouders.

Oktober 2019 een maand vakantie om terug te gaan naar de kids en ook dit keer niet alleen.
Wat begon als een grap is nu echt een feit.

28 september vliegen marley, remco en ik naar het heerlijke Kenia, en mag ik ook hen besmetten met mijn Afrika virus.

De voorpret is al begonnen, is het voorpret of voorbereiden op wat je kan verwachten?

Fotoboeken kijken om een beeld te kunnen vormen maar het gevoel is niet te beschrijven.

Een ongelofelijk arm land met zoveel charmes en warmte, dat geweldige gevoel is niet te beschrijven.

Zondag 21 juli zijn we op visite geweest bij Dina, heerlijk om weer te kletsen over Kenia, de passie te zien voor shade en het virus over te brengen.
Maar ook de harde werkelijkheid wordt vertelt we kunnen het niet mooier maken, je moet het ervaren.

De taken lijst staat klaar, inentingen, visum, koffers pakken, maar ook de planning is gemaakt voor zover dat kan in Kenia.

En het aftellen kan beginnen, nog 48 dagen, WIJ kunnen niet wachten!

  • 22 Juli 2019 - 11:38

    Agnes V Dijk:

    Lieve Katie,

    Wat super dat je deze reis gezellig met 2 vrienden kunt maken.
    Voor de thuis blijvers ook een veilig gevoel hi hi. Nu lekkerr genieten van de voorpret en voorr je het weet zitten jullier in het vliegtuig.
    We gaan jullie volgen.
    Liefs Aggie

  • 22 Juli 2019 - 12:13

    Renee Vink:

    Ik ga je volgen hoor. Reserveer maar vast een bed voor volgend jaar.

  • 22 Juli 2019 - 15:00

    Shade Children Foundation:

    Het was tof om jullie hier te hebben. De tijd vloog om... zoveel te vertellen...
    Super dat jullie gaan! De kinderen zijn zo blij met de afwisseling die bezoekers/vrijwilligers bieden. En ook de staf trouwens.
    Zal ik toch mee gaan? He, nee toch maar niet.
    Mra we genieten met jullie mee!

  • 22 Juli 2019 - 15:13

    Cecilia Ten Harve :

    Wat onzettend gaaf dat mijn broer en schoonzus met je mee mogen op deze reis , ze hebben er zoveel zin in en wij zijn zo benieuwd naar hun verhalen als ze terug komen. Ik tel af met jullie en lees graag de verhalen als jullie er zijn. Alvast heel veel plezier met voorbereiden van deze unieke trip! Groetje

  • 22 Juli 2019 - 15:43

    José Bolink:

    Wat gaaf!!! Heel veel plezier en succes met alle voorbereidingen en voor over
    68 ook heel veel plezier samen! Groetjes José Bolink

  • 22 Juli 2019 - 18:26

    Irma Blaauw:

    Lieve alle3,

    Wat gaaf dat jullie gaan!
    Je kunt nog zoveel verhalen horen of fotos zien, maar de werkelijkheid is altijd anders.
    Ik weet zeker dat jullie een supertijd zullen hebben. En geloof me, ik kan het weten.
    Ik kijk nu al uit naar jullie verhalen. Oh ja, op de markt kun je hele lekkere avocados kopen.
    Zijn de kinderen ook gek op.
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Thika

shade for children


Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2019

Geen vaarwel, maar tot ziens!

16 Oktober 2019

Famous Muzungu Karen.

14 Oktober 2019

Funny Pants

08 Oktober 2019

Bijzondere mensen, Bijzondere verhalen

07 Oktober 2019

Muzungu
karen

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 628
Totaal aantal bezoekers 22760

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 03 December 2014

shade for children

Landen bezocht: