voorbereidingen zijn getroffen! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van karen blaauw. - WaarBenJij.nu voorbereidingen zijn getroffen! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van karen blaauw. - WaarBenJij.nu

voorbereidingen zijn getroffen!

Blijf op de hoogte en volg karen

21 Oktober 2014 | Nederland, Deventer

met 1 druk op de knop staat het vast: Karen gaat naar kenia!
het zit in je hoofd de datum, maar nu de ticket is geboekt, word het pas werkelijkheid.

durf ik het, of durf ik het niet! is dat wat ik wil? JA dit is wat ik wil dus hup na dagelijks kijken op tickets site, boeken nu!
datum van vertrek staat vast 15 januari 2015 om 10.20uur vlieg ik echt.
en natuurlijk voor moeders en vaders ik kom terug op 3 april 2015 om 5.40uur! of toch niet, want stel je voor dat ik een keniaan tegen kom, haha!

en dan alle andere voorbereidingen treffen:
paspoort aanvragen en ophalen,
vaste lasten wat kan er stop gezet worden tijdelijk, uitrekenen hoeveel geld ik nodig heb.
kleding kopen, grote reistas halen.
en volgens mij vergeet ik dan nog 100 dingen, lijstjes lijstjes lijstjes.
maar vandaag de laatste voorbereiding:
mijn inentingen, 5 prikken rijker, mag ik straks lekker snoepen van de malaria pillen, en ben ik dus echt klaar voor vertrek.
Alleen anton moet nog geslacht worden, maar die kan nog 3 maanden goed vetgemest worden.

nu kan er niks meer misgaan toch?
of gaat de ebola toch uitbreken en wordt mijn hele reis afgeblazen?
niet aan denken, en gewoon er vanuit gaan dat het allemaal goed komt!

Kenia Here I come!
om precies te zijn nog: 85 dagen.

  • 21 Oktober 2014 - 17:45

    Sharena:

    VEEL respect voor jou meissie!
    Ook veel sterkte voor pa & ma.
    Jij gaat dit doen. Ennuuh.. ik denk inderdaad dat jij daar
    achterblijft in de rimboe. WAAAH haha!!

    Kusjes van Pascal & Sharena !!

  • 21 Oktober 2014 - 18:07

    Renee:

    Lieve Karen, wij gaan jou helemaal volgen, van 't begin tot aan 't eind. En het wordt zeker weten een prachtige ervaring!

  • 21 Oktober 2014 - 18:14

    Irma:

    Het is definitief! Tenzij,... inderdaad niet aan denken. Je gaat!
    Ik weet zeker dat het goed komt.
    Jij hebt alles op een rijtje, gestructureerd zoals jij op dat gebied bent.
    Ik gun het je van harte, maar elke moeder zal mijn zorgen begrijpen.
    Maar jij moet alleen genieten, genieten.
    Jij telt af vanaf 85, maar ik tel vanaf 164. Dan hoop ik je te zien op Schiphol.
    En Sharena..., ik ga er van uit dat ze daar laat, wat daar hoort.
    Xxx mama

  • 21 Oktober 2014 - 18:22

    Saskia:

    Lieve Ka,
    Whoeee wat gaaf om dit te lezen ik weet dat je dit echt heel graag wil, en ja we waren destijds van plan om op stage te gaan naar Alicante..maar geef toe..die lieve kleine kindjes die gun je dit toch veel harder!!!!!!!!
    En oh wat ga ik je missen, je app-jes, je foto's, je verhalen, en je gezelligheid..maar denk dat ik niet de enige ben die jou heuuuuuul hard gaat missen!!

    En ik gun jou dit, en zal je uitzwaaien en je op staan wachten om dan samen, met je mama(??) te janken dat je gaat en ook wanneer je weer terug bent alleen dan zijn dat tranen omdat we je gaan missen..nee omdat ik je ga missen laat ik voor mezelf spreken!
    Oké ik kan nu nog langer doorgaan maar je weet hoe ik erover denk en we hebben het er regelmatig over!

    Liefje jij bent mijn lieve vriendinnetje en of je nou met een Bashir, Achmed, Anton (aus Tirol) of Klaas thuis komt...mij zegen heb je als hij jou gelukkig maakt!

    Dikke kus!!!!!!

  • 21 Oktober 2014 - 18:38

    Sylvia:

    Ha Karen, ik heb de link al opgeslagen!
    Ik ga je reisverslagen echt volgen, das zo leuk!!
    Heel veel succes met de (laatste) voorbereidingen.
    Je gaat een supertijd tegemoet.

  • 21 Oktober 2014 - 18:50

    Liesbeth:

    Hoi karen .ook ik ga je volgen .heel veel succes!!!en irma kom maar wat vaker koffie drinken even spuien

  • 21 Oktober 2014 - 23:32

    Dina-St SCF NL:

    Je bent een topper! En Eva en ik hopen je daar te zien:-)
    En voor alle partijen hopen we dat ebola snel ingedamd wordt.

  • 22 Oktober 2014 - 17:32

    Agnes Van Dijk:

    Lieve Kaa, ik ben trots op je dat je dit avontuur aangaat helemaal in je 1tje! Wetende hoe je over spinnen en meer van dat engs denkt. Maar je hebt een ideaal en dat ga je volgen! Ik bewonder je moed en wilskracht, en weet zeker dat je het daar prima zult doen. Inderdaad hopen dat dat rottige ebola geen roet in het eten gooit, we zullen duimen! Natuurlijk weet ik ook hoe je paps en mams zich voelen, ben zelf ook moeder! Maar weet ook dat je de idealen van je kids moet respecteren, hoe moeilijk ook! Je kunt het, je doet het en gaat, en boven al, je komt gezond weer terug, vol levenservaring en verhalen. Natuurlijk gaan we je volgen, maar ook ik zal blij zijn als je weer thuis bent.mijn stoere lieve nichtje, waar ik er maar 1 van heb! Pas goed op jezelf enne.....laat die aanhang maar daar, ze staan hier straks voor je in de rij, ha ha! Heel veeeeel liefs, dikke kus, Aggie

  • 18 Januari 2015 - 13:24

    Rita:

    Hey Karen!
    Hoe gaat het daar in het verre en vast erg mooie Kenia?
    Je zult al best veel gezien hebben.
    Hopelijk is het te doen voor je
    Ben erg benieuwd naar je verhalen!
    Heel veel plezier en succes!
    Gr Rita xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

shade for children


Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2019

Geen vaarwel, maar tot ziens!

16 Oktober 2019

Famous Muzungu Karen.

14 Oktober 2019

Funny Pants

08 Oktober 2019

Bijzondere mensen, Bijzondere verhalen

07 Oktober 2019

Muzungu
karen

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 22823

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 03 December 2014

shade for children

Landen bezocht: